חמישי האחרון בתשע"ט

  • מחבר:

בשבוע הזה כל יום שחולף מקבל את התואר יום "XY” האחרון לתשע"ט. ביום החמישי האחרון של תשע"ט אני מוצא את עצמי מקשיב לאלבום של Kristin Hersh והשיר הראשון באלבום הזה Your Ghost סוחף אותי בגעגועים לאשד של הירקון בואכה כביש ארבע.

ברור מהיר מגלה שישנו קו אוטובוס ממש מתחת לחלון ביתי ישר לתחנה הקרובה לאשד על כביש ארבע וגם,מאחר ויום חמישי היום,יש קו לילה שעובר בתחנה,הסמוכה לאשד,כל שעה עד לארבע לפנות בוקר.

כידוע,כבר ביקרתי באשד הזה אלה שהפעם זה לילה,חשוך ואין לדעת מה צופן בחובו האתר הזה – אז:אני מכין את תיק הצילום שלי עם מגוון עדשות וציוד למים,כולל טבילה בהם,וגם את הסנדלים שמחליפות את אלה שאבדו בדיוק באותו האשד. בסך הכל כ-19 ק"ג של ציוד – ויוצאים לדרך.

עשרים דקות באוטובוס ואני מוצא עצמי מאתר קומפוזיציות לצילום לילה של האשד,כולל עזרה מפנס הכיס שלי,מהמבזק שלי וגם מאורות של מכונית שזימנה למקום מעשני סמים.

ארבע שעות מאוחר יותר,עמוס בחוויות צילום טובות וטובות פחות,אני מוצא עצמי בקו הלילה חזרה הביתה מצויד בחווית צילום יחודית של אשד הירקון בלילה של יום חמישי האחרון בתשע"ט.

ומן הסתם,כמה מהתמונות שנתפסו בעין העדשה מצורפות פה – ובהזדמנות זו:שנה טובה מוצלחת ומלאה בצילומים מענגים לכל מכרי ומוקירי.

לגלרית התמונות.

מנחם.